Thursday, January 16, 2014

iti nu avea o sosie? parca asta nu e iri


Aparent, bfc online un nene i-a filmat prin gaura cheii in timp ce isi vedeau de treaba şi a incercat să vânda clipul la cu irinel şi monica făcând sex oral celor de la Cancan bfc online pe 3.000 . Ăia de la cancan n-au vrut şi tipul le-a dat filmul bfc online gratis. Acum faceţi abstracţie că e un fals ordinar şi închipuiţi-vă ca e pe bune.
31 Octombrie 2007 at 12:48 am
31 Octombrie 2007 at 1:20 am
31 Octombrie 2007 at 2:20 am
“draga monica” acum a vazut o tara-ntreaga cat de greu si injositor platesti iesirea din saracie si foame.daca intr-un local ai fost pusa sa faci asa ceva este previzibil cum esti tratata acasa,precum o tarfa ieftina.in locul tau mi-ar fi rusine bfc online sa mai ies din casa,in public va prezentati ca niste mari domni dar in realitate nu sunteti decat un obsedat sexual si o curva de lux ca sa nu zic de fapt o tarfulita ieftina.sa nu incepeti cu chestii de genul ca sunt “facaturi”asa cum s-a exprimat cel care te plateste in seara asta la b1 ca nu tine vrajeala,s-a convins o tara intreaga.din faza asta cel mai naspa ai cazut tu ptr.ca s-a vazut in ce hal esti tratata.
smecheri aia de la can can, cica paznicul era dar nu era, au sarit gardul, usa proptita cu o scandura( de ce nu inchisa cu cheia?).. ma intreb daca era scandalul cu romanita iovan, mai sareau gardul si impingeau usi>? Oare cat i-o fi dat spaga la paznic?
si suge si suge si suge fata p…. Astea is femeile, 98% din ele is t4rfe. Suge p. si dupa iti pupa copilu cand pleaca la scoala. bfc online Pentru uni e normal. Acum depinde ce stomac ai. Ca nu ori cine poate tine o p. in gura. Si cand ii vad pe ratati astia doi ca le face atata reclama…. nu ma mir de ce fetele la 12 ani deja practica … Aste e educatia: Q: Vrei curu sa`ti stea in BMW? A:suge p. Q: Vrei viatza mai buna? A: suge p. Pentru femeile care nu le duce bila, asta e solutia de a trai mai bine.
Mihai a comentat:
Marius a comentat:
filmul este facut din initiativa lui Iri si a mOOnicai, este regizat de ei. totul este doar o tentativa de a lor de a castiga mai multa poplaritate. admirabil totusi ca la tinut 7 minute :)) cu o tipa ca aia eu terminam in 7 secunde.
Mihai a comentat:
xxx a comentat:
Aia nu e Monica, ca scolarita nu sta 5 secunde fara sa-si dea parul pe spate
bai , ce puii mei vedeti voi in neregula aici ?? mi se pare ceva absolut normal… bfc online voi n-ati facut niciodata sex oral cu prietena , sotia sau amanta ?? chiar asa de innapoiati bfc online sinteti? sint sot si sotie , care e problema ?? bravo lor… si chiar daca nu erau , e vreo problema ca da si iri o tzeava ???
Pana la urma mi se pare ceva absolut normal, bfc online avand in veder ca sunt o familie si intre doi soti este permis orice …atata bfc online timp cat exista bfc online acordul ambelor bfc online parti. Cati oare dintre noi nu fac poate lucruri si mai “grele” decat asta???Hai sa fim seriosi…. Prin urmare, eu personal cred e o mojicie din partea celui care a filmat sau mai exact care a facut public acest film… bfc online
zidane_5 a comentat:
Pai Monicuta, trebuie intai sa o ia la MUMU, ca sa poata sa se scoale si PL lu IRI, dar trebuie sa o ia in gura cel putin o jumatate de ora, ptr ca la 95 de milioane de ani pe care ii are IRI mi se pare normal
Ce nu inteleg eu este de ce va dati asa piosi ca mai toti va ganditi la un sex oral…atat tipi cat si tipele….ca si unu si altu vrea sa vada macar odata cum este. Si daca nu este asta…sigur te-ai uitat la un film pr0n si nu ai “derulat” peste sexul oral.
Ptr Adi: “bai , ce puii mei vedeti voi in neregula aici ?? mi se pare ceva absolut normal voi n-ati facut niciodata sex oral cu prietena , sotia sau amanta ?? chiar asa de innapoiati bfc online sinteti? sint sot si sotie , care e problema ?? bravo lor si chiar daca nu erau , e vreo problema ca da si iri o tzeava ???
e ceva absolut normal ” ADITA, tati, noi nu am facut niciodata sex oral cu Nevestele, Prietenele, sau Amantele noastre, deoarece acestea nu au pla, si dc aveau le trimete-am la tine, ptr ca vad ca te ocupi cu astea, noi doar am dat, nu am facut.
iti nu avea o sosie? parca asta nu e iri…el are capul mai mic, asta parca e mai lunguietz:) si paharul plasat acolo….si stau fix in fata usii …daca as comite-o pe undeva, nu m-as pozitiona strategic in fata usii…hmmm, mi se parefacatura ordinara…
iri nu avea o sosie? parca asta nu e iri…el are capul mai mic, asta parca e mai lunguietz:) si paharul plasat acolo….si stau fix in fata usii …daca as comite-o pe undeva, nu m-as pozitiona strategic in fata usii…hmmm, mi se parefacatura ordinara…
Facatura, nefacatura… nush dar aseara bfc online a fost invitat bfc online la Nasul sa comenteze “capodopera cinematografica” si 3/4 de emisiune bfc online a vorbit NUMA’ despre inovatia lui in ale maglavaisului de ciment cu care va participa LUNI in Franta la un targ si cu care spera sa r e v o l u t i o n

No comments:

Post a Comment